2 Ağustos 2013 Cuma

The Balm Mary Lou Manizer

            Bugün gene çokkkk severek kullandığım bir aydınlatıcı ile karşınızdayım efendim herkezz yazdı çizdi ama birde benden dinleyin isterim.
      Mary Lou The Balm nın sevdiğim ürünlerinden biri,Aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz , elmacık kemiklerinize ,ister kaş altına, istersenizde far olarak kullanabilirsiniz.Hatta pudra olarak kullananlar bile var ama burda ince bir nokta var pudra olarak kullanmak isterseniz çokk ince bir katman uygulamam yapmanız lazım yoksa pırıl pırıl ben bursayım diye gezebilirsiniz. :)) Sen ne için kullanıyorsun derseniz hepsi için kullanıyorum ama en sevdiğim elmacık kemiklerim üzerinde hafif uygulamak ve ince dudaklarım olduğu için dudak kalbimin tam ortasına bir pıt uygularak biraz daha dolgun dudak görüntüsü vermek için derim,tabi benim gibi dudaklarınızın ince olmasından yakınıyorsanız ,biz kadınlardan korkulur demi :)
  

     Talc ve Paraben içermiyor,bir kozmetik hastası olarak daha ne isteyebilirizki gönül rahatlıgıyla kullanın kızlar…
      Ürün 8,5 gr  ve kullanım şekli dolayısıyla kolay kolay biteceğini düşünmüyorum,fiyatı 40 tl ama indirimde yakalarsanız 20 tl ye alma fırsatınızda olabilir.

    Peki siz bu ürünü kullanıyormusunuz ???şimdi istediğim ürün Betty lou manizeri tavsiye edermisiniz ??? Yorumlarınızı bekliyorummm

Mutlu bir gün sizinle olsun...





7 yorum :

  1. Dudak ortasına kullanmak iyi bir fikirmiş :))

    YanıtlaSil
  2. mary lou ya pek alışamadım toz aydınlatıcı olduğundan ama betty lou yu allık olarak çok seviyorum cok tatlı bir ışıltı katıyor yanaklara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bety lou çok merak ediyordum sen begeniyorsan alıyorumm ozaman :))

      Sil
  3. ya harikasınnn :)notumu aldım...markayı hiç denemedim denicem öperim kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. walla asıl sen harikasın :)) the balm nın ürünleri gerçekten çok güzel kesinlikle tavsiye ederim bendee kocamannn öpüyorummmm :))

      Sil
  4. Merhabalar,
    Bloğunuzun yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Sizi izlemeye aldım, Bana da beklerim,
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda tekrar görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails