6 Ağustos 2013 Salı

Down Under Naturals Argan Oil Şaç Bakım Serumu

      Bugün size son zamanlarda çokkk severek kullandığım ve kullanacağım bir ürünle tanışdıracağım,uzun zamandır sık sık duyduğum, gördüğüm, okudugum bir üründü ama ben neden bu kadar geç kullandım bilmiyorum ,daha önce kullanmadığıma pişmamım :)  

    Yumuşaklık parlaklık ve ısıya karşı koruma vaad ediyor duştan sonra nemli saç uçlarınıza sürüp yediriyorsunuz ,durulama yapmıyorsunuz. Şaçlarda ağırlaşma yapmıyor, yağlıymış hisside vermiyor 2-3 damla yeterli çünkü şaçlarınız hemen ürünü emiyor.

     Kullandıktan sonra şaçlarım inanılmaz yumuşaklaştı,beni takip edenleriniz bilir son zamanlarda şaçıma takmış durumdayım şimdiye kadar kullandığım bütün yağları bıraktım artık tek şaç ürünüm bu seri olucak.

    Tatile giderkende yanıma alıcam,Şampuanını ,şaç maskesinide alıp kullanmayı düşünüyorum,sanırım bittikçe alıp kullancağım ve çok seveceğim bir ürünü bulmuş oldum,Eğer sizinde şaç bakımıyla ilgili bir marka arıyorsanız down undera bir sanş verin derim…

Siz kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum...




2 yorum :

  1. Memnun kalmana sevindim bebek :) Ben de avon kullanıyorum güzel o da.

    YanıtlaSil
  2. Avonuda çok severek kullanıyordum ama sanırım artık sadece bunu kullanıcamm teşekkür ederimm canımmmm :)))

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails