29 Ağustos 2013 Perşembe

KRYOLAN SUPRACOLOR FONDÖTEN


MERHABAAAA,

Bu ara fondötenlerden gidiyoruz,Bugün  de ilk defa kullandığım ama bundan sonra asla vazgeçemeyeceğim bir marka olan Kryolan Supracolor krem fondötenden bahsedeceğim size.

Her defasında Ankara ki Tunalı mağazasına gidip hep bişeyler alacakken  ürünler hakkında doğru bilgi alamayınca  jet hızıyla geri çıktıgım kryolon la tanışmam izmire nasipmiş,canımm dostum çoçukluktan beri beraber oldugum kardeşim   Queen makyaj ı ziyarete gitmemle oldu .




     İzmir gezmem sırasında aldığım ve mağazıyada gönlümce gezme fırsatı bulduğum Supracolor ile aşk yaşıyorum desem yeridir. Peki nedir bu Supracolor krem föndöten ;Süper kapatıcılığı olan ve porselen görünüm veren gayet kıvamlı bir kapatıcı fondöten,kapatılıcıgı mükemmel porselen makyaj için biçılmiş kaftan ,bu föndöteni kullandıktan sonra göz altı kapatıcısı kullanmanıza gerek yok aynı zamanda inanılmaz bir göz altı kapatıcısıda.



     Bendeki 55 ml büyük boyu zaten okadar bereketli sanırım çokkk uzun bir zaman kullanabilirim .Supercolor kullanırken da dikkat etmeniz gereken tek şey çok ince bir kat uygulama yapmanız ve sonrasında üzerine pudra ile sabitlemeniz.

      Yaz için ağır olabilir diye  çekindim ama çok ince bir uygulama yaparsanız kullanabilirsiniz.kalıcıgı mükemmel nerdeyse 12 saate yakın yüzümde bozulmadan duruyor.Kalıcığından  son derece memnun kalacagınızı söyleyebilirim.Baz kullanmasınızda olur.Ürünü fırça yada süngerle uygulayabilirsiniz.




    Kryolan markası profosyonel bir marka ürünleri gerçekten çok kalıcı ve yogun,instagramda bazen  paylaşdığım resimlerde bazı markaları ve  ürünleri kullanmaktan çekindiğini belirten takipçilerimin yazıları oluyor  aynı şey tüm markalar içinde geçerli eğer kullandıgınız ürünü ince bir katman kullanırsanız ve makyajınızı çıkardıktan sonra cildinize gereken özeni gösterirseniz inanın hiçbir ürün cildinizi bozmaz kızlar, peelingi makyaj temizlemenin ne kadar önemli olduğunu unutmayalım...

      Ben kryolan ürünlerini çok sevdim makyaj çantama ekledim.Yakında size birde SUPRACOLOR TEİNTSCHMİNKE AYDINLATICIDAN Bahsedicem ....İzmir Alsancaktaki kryolon ekibine tanışma fırsatı bulduğum Aydan hanıma çok teşekkür etmek istiyorum gerçekten çokkk güzel ve samimi bir bayan  ve Bana makyaj yapan Buse hanımada ayrıca teşekkür etmek istiyorum,okadar tatlı ve samimiki keşke o ekibi Ankaraya alsakkk :))



26 yorum :

  1. Fiyatı nedir acaba? Trump Tower da bir kız vardı aman Allahım yani bu kadar saçma bir insan olamaz. İyi bir kadrosu olmalı bence bu kadar iyi bir markanın. Başka yerlerde ki Kryolan mağazalarına bakacağım umarım senin kadar memnun kalacağım birilerini bulurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim aldıgım büyük boy 110 ytl fiyatı fazla gelebilir ama inanılmaz bereketli ve uzun ömürlü,kesinlike marka kadar iletişime geçtiğimiz insanlarda çokkk önemlii inşallah sanada tatlı birileri çıkar :)

      Sil
    2. ben istiyorum.fiyat nekadar

      Sil
    3. ben istiyorum.fiyat nekadar

      Sil
  2. Canım güle güle kullan ne güzel yazmışsın. Biz seni İzmire alalım bitanem :)

    YanıtlaSil
  3. nişan makyajım tamamen kroyolan'dan yapılmıştı (kuaförde yaptırdım) gerçekten harika bi marka diyebilirim. sende güle güle kullan canım
    sevgiler
    kozmetiktutkunu.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ÇOK TEŞEKKÜR EDERİMMMM,BENİMDE İNŞALLAH ÖYLE BİR DURUMUM OLURSA KESİNLİKLE BENDE ÖYLE İSTIYORUMM :)

      Sil
  4. kapatacı özelliği çok çok iyi bende kullanıyorum ve çok hoşnutum :)

    YanıtlaSil
  5. bende çok begendim gercekten bundan sonrada ayrılamayacagız sanırım :) cok teşekkür ederimmm

    YanıtlaSil
  6. merhabalar, bu üründen almak istiyorum ama renk konusunda kararsızım. estee lauder double wear concealerda 01light tonunu, mac de nc15-20 olan birisi sence hangi rengi almalı?

    YanıtlaSil
  7. Bende aldim ama yuzum kubuklandi ve oldugu gibi belli ediyo guneste evde nasil olcakk

    YanıtlaSil
  8. Kızlar ya ben renk seçimi yapamıyorum annem acık bugdaysın diyo baskası esmersin diyo ne yapabilirim bulundugum yerde magazası yok

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Merhaba ben supra color almak istiyorum. Ama açık bugday tenliyim hangi rengini alcam bilmiyorum kimisi 2W kimisi 3W diyo kimiside NB veya FS 38 diyo hangisini alacagimi sasirdim mersinde magazası yok. Acık buğday tenliyim cçok açık değil cok koyuda degil

    YanıtlaSil
  11. aldığınız fondoten F38 mi?

    YanıtlaSil
  12. Merhaba ben de bu ürünün 1w si 1 hafta önce kendi resmi sitesinden satın aldım su geri ile birlikte. Yukarıda bir arkadasin yazdığı gibi nasıl kullanırsam kullanayim cildimi pul pul gösteriyor. Peeling yaptım sürdüm, nemlendirici sürdüm denedim, makyaj bazı uygulayıp fondoteni sürdüm sonuç aynı değişmiyor. Sanki soğukta yüzüm çatlamış da kabuk kabuk olmuş gibi gosteriyor. Nasıl kullanayim var mi bir fikriniz?

    YanıtlaSil
  13. Merhaba ben de bu ürünün 1w si 1 hafta önce kendi resmi sitesinden satın aldım su geri ile birlikte. Yukarıda bir arkadasin yazdığı gibi nasıl kullanırsam kullanayim cildimi pul pul gösteriyor. Peeling yaptım sürdüm, nemlendirici sürdüm denedim, makyaj bazı uygulayıp fondoteni sürdüm sonuç aynı değişmiyor. Sanki soğukta yüzüm çatlamış da kabuk kabuk olmuş gibi gosteriyor. Nasıl kullanayim var mi bir fikriniz?

    YanıtlaSil
  14. Arkadaslar ben kryolan fondoteni almak istiyorum fakat hic bir sitede siparis veremiyirum olmuyor siz internet üzerinde hangi firmadan siparis verdiniz lutfen bilgi verin teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aliciakozmetik (instagram) ve aliciakozmetik.net ten alabilirsiniz. Almanyadan orjinal magza fisi ile gonderiyoruz.

      Sil
  15. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. @aliciakozmetik (instagram) ve aliciakozmetik.net ten alabilirsiniz. Almanyadan orjinal magza fisi ile gonderiyoruz.

    YanıtlaSil
  17. Meraba. Bende bu üründen almayi düşünüyorum ama ambalajlari farkli ürünler gördüm. Aralarinda bir fark var mi yoksa hepsi ayni mi? Ayni degilse farki nedir bilen var mi?? Yardimci olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
  18. öncelikle kryolan ürünleri evet harika ama benim denk geldiğim bütün çalışanları mı bu kadar gereksiz olur? gerçekten daha özenli çalışan seçmeliler. ayrıca anlamadığım bir şekilde beyaz tenli veya buğday tenli olun cilt alt tonunuz sarı veya pembe olsun fark etmez bu saydığım 4 özellikten birine sahipseniz nb öneriyorlar. bu şekilde aldığım ilk ürün nb oldu ve bariz bir şekilde cildimden koyu ( ki bu çok önemli değil 1-2 ton çünkü) ve sarı duruyor. sarımsı görüntü canımı sıktı cansız gösterdi beni. daha sonra trump towerstaki şubelerine gittim. yine aşırı suratsız bir hanım nb önerdi fakat sarı durduğu için hoşuma gitmediğini söyleyince evet sarı haklısın dedi. bu sefer 4w önerdi aşırı turuncu ve koyu durdu o da. saçma bir şekilde güzel durduğu konusunda inatlaştı. boynum,omuzlarım ve cildim arasında fersah fersah renk farkı olmasına rağmen. neyse 3w aldım sonra ama gün ışığında açıkçası o da güzel durmadı. yani kapatıcılık mükemmel ama yanlış çalışanlar var ve düzgün renk öneremiyorlar. ayrıca çok ukalalar. en son macte nw15 önerdiler, ton fena değil ama kryolan kapatıcılığı tabiki yok. bir dahaki kryolan alışverişimde tonu deneyerek kendim seçeceğim inşallah :D bu arada transparan pudrası da çok hoş bence. ve bu fondotenin üstüne mutlaka şeffaf bir pudra geçmek gerekiyor. ben parlak göüntü aradığım için bu durum çok hoşuma gitmese de öbür türlü çok bulaşıyor. sabitlemek için şart.

    YanıtlaSil
  19. Arkadaslar ayni urun suanda bende 50 tl indirimi kacirmayin istyen arkdaslar mervehiramm instagram adresimden bana ulasabilrsinz

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails