7 Ağustos 2013 Çarşamba

BENEFİT DALLAS BRONZER - ALLIK - PUDRA

    




Blogta gezerken farkettimde 4.kez aldığım Dallas tan nasıl bahsetmemişim size bilemedim :) yapısı ,yüzdeki doğallıgı çok güzel  gül kurusu- açık pembe tonlarında bir allık,dokusu çok güzel,ben özellikle bronzer pudraların üzerine kullanmayı çok seviyorum sizede tavsiye ederim ,ama benim gibi esmerseniz daha çok allık olarak kullanmalısınız.açık tenliler her türlü sey için kullanabilir :)

   Kutusu  inanılmaz cici ve aynalı ,sağlam içinde birde fırçası var,fırçasıda fena sayılmaz,ama ben sephora nın fırçasıyla kullanmayı daha çok seviyorum ,çok pratik ve küçücük her türlü makyaj çantanıza atın çıkın gezmeye :))

Sephorada 90 tl ye alabilirsiniz.



***Peki siz Benefi’ tin hangi allıklarını çok seviyorsunuz ???

5 yorum :

  1. bende dallas seviyorum :))

    YanıtlaSil
  2. benefitin allık ve bronzerları ilgimi çekiyor ama sevmiyorum fiyat politikalarını the balm ayarında ve çok pahalı TR de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinliklee çok haklısınnn bitanemm fiyatları dısında bende markayı ve urunleri seviyorum ama fiyat bakımından turkıyede çok pahalı gercekten :(

      Sil

Link Within

Related Posts with Thumbnails