2 Temmuz 2013 Salı

RIMMEL LONDON SCANDALEYES 009

Merhabaaaaa  ,Türk ve yabancı bloglarda gördüğüm ve çok merak ettiğim RIMMEL London SCANDALEYES göz kremleri  artık Türkiyede,üstelik  watsonslarda satılmaya başlandı bile Uzun zaman sonra bende kendime bir tane edindim.


Oldukça övülüyordu boşa değilmiş,kalıcığı oldukça  inanılmaz,suya dayanıklı ,en önemliside baza ihtiyaçınız olamadan rahatlıkla kullanacagınız bir kalem.Göz kalemi veya Kalem far olarak kullanabilirsiniz. sabah  09.00 da sürdüğüm kalem akşam 21.00 a kadar çok az yıpranmayla kalıyor,kremsi bir yapısı var,göz içlerinizi acıtmıyor tüy kadar hafif ,ayrıca Jumbo kalem olması yani tombul olmasıda kullanımı kolaylaştırıyor.,Benim tercihim 009 Mavi den yana oldu.Mavi rengi inanılmaz güzel ,ister tek başına kullanın ister farlarınızla.

Fiyatı 12 lira fiyatına göre inanılmaz bir kalem herkez bir tane edinmeli, şimdi gözüm şampanya ve  siyah renginde,siyahının gece makyajlarında inanılmaz güzel oldugunu duydum,deneyelim :)))



4 yorum :

  1. İşte tam bu renk hatta bir ton koyusunda göz içine çekilebilcek kalem arıyorum ama bulamıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavi renk çokmuş gibi görünüyor ama farınıda,kalemide bulmak çok zor,Rımmelin bu kalemi uzun zaman sonra begendiğim en güzel mavi,aklımda olsun ama bulursam haber vericem mutlaka :))

      Sil
  2. güle güle kullan bende siyahını istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmm bende istıyorum mutlaka bulunması lazım,inanılmaz kaliteli

      Sil

Link Within

Related Posts with Thumbnails