17 Haziran 2013 Pazartesi

MAC FIX+


Bugün sizi çokkk kullanışlı bir ürünle tanışdırıcam,  Mac fix


Nedir bu Mac fix diyeceksiniz şimdi ,mac fix içindeki vitanim ve minareller sayesinde cildimizi rahatlatan sıvı sprey şeklinde bir fıs fıs aslında,ama kullanım alanı okadar genişki bakalım nasıl kullanabilirsiniz


  • Makyajınızı sabitlemek için kullanabilirsiniz
  • Makyaja başlamadan cilt bazı olarak kullanabilirsiniz
  • Farlarınızı sabitlemek için daha canlı renkler ortaya çıkarmak için kullanbilirsiniz
  • Çok beğendiğiniz farınızı eyeliner gibi incecik sürmek için kullanabilirsiniz
  • Yüzünüzdeki o ağır makyaj yaptım bennnnnn :)  diyen ağır görüntüyü hafifletmek için ,özelliklede kışın fondöten üstüne pudra sürdüğümüz zaman ,yada gece makyajlarındaki o  ağır görüntüyü kesinlikle hafifletiyor.daha doğal bir görünüm elde etmiş oluyorsunuz.
  • Yazın tatilde deniz kenarındayız diyelim bir sıkayım cildim nemlensin ferahlayım diye bile sıkabilirsiniz...

   Gördüğünüz gibi kullanım yelpazesiii oldukça geniş ben neredeyse her türlü kullanıyorum,diyelim farınız daha canlı olsun istiyorsunuz fırçanıza sıkın mac fixi sonra ıslak fırcanızla farınıza biraz pıt pıt göz kapağınıza uyguladığınız farın rengi inanın farklı olucak.Makyajın ömrünü uzatıyormu derseniz bu konuda yorumlar çok farklı bazıları çok sabitlemiyor diyor ama benim makyajımının ömrünü uzatıyor,nasıl kullanıyorsunuz şöyle kol mesafesinden bir iki fıs fıs yapıyorsunuz yüzünüze ilk önce makyajım ıslanıcak bulaşıcak diye korkuyorsunuz ama inanın makyajınızı sabitliyor. Sanki yağmurd ıslanmış hissi veriyor ,ben bu hissi seviyorum :) 
    Ben bu tarz makyajda kullanabilecegim termal suları sabitleyicileri seviyorum ,Avene,La roche .Kryolan  gibi değişik markalardada benzer ürünler var. Ben Mac fixi buzdolabında saklıyorum sıkınca daha ferahlatıyor .Fiyatı 53 tl ,burdanda ulaşabilirsiniz tık tık http://www.maccosmetics.com.tr/



6 yorum :

  1. Artık almalıyım sanırım;)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel özetlemişsin alasım geldi : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmm teşekkür ederimmm :))Kesinlikle almalısın birde miniği çıkmış tam çantalık :))

      Sil
  3. çok güzel anlatmışssın , alınacaklar listeme girdi , sevgiler,bende beklerim

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails