29 Temmuz 2013 Pazartesi

Nivea Duşta Vücut Kremi


Geçtiğimiz haftalarda Nıvea dan muhteşem bir paket almıştım,kullandım denedim beni instagramdan takip edenler bilir her duş sonrası düşüncelerimi oraya yazmıştım, ve artık blogada yazma zamanı geldi diye düşündüm.

     Kısaca şöyle özetlersem bu yazın favori ürünü benim için Nıvea duşta vücut kremi oldu,Tek kelime ile Ba-yıl-dııımmmm :) 

    Eğer sizde benim gibi kuru bir cilde sahipseniz ,özellikle banyo sonrası kremlenme faslı yaşıyorsanız,bu ürünü kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim,kışın kremlenmek insanı sıkmıyor ama yazın şahşen kremlenmek o vıcık vıcık durum canımı sıkıyor zaten hava sıcak krem bile insanın tenine fazla geliyor,duşunuzu aldıktan sonra kremi vucudunuza sürüyorsunuz böyle kalıp gibi değil, teniniz hemen emiyor ,sonra tekrar suyun altına giriyorsunuz kremin fazlılığını akıtıyorsunuz ve çıktığınızda misssss gibi ipek gibi bir ten...

     Kremin 2 çeşidi var;  Mavi renklisi besleyici özelliğine sahip bunu genelde kuru ciltlilere tavsiye ederim,beyaz renklisi ise nemlendirme özelliğine sahip ben yazın beyaz kışın ise mavi renkli olanını kullanmaya karar verdim.Nemlendirmek için kullandığım tek marka zaten Niveaydı artık duşta vucüt kremi vazgeçilmezim oldu...

   Eğer sizinde cildiniz kuruysa,her duş sonrası kremlenmek artık eziyete döndüyse kesinlikle bu duş kremini tavsiye ediyorum.  
Özellikle yazın inanılmaz pratik biz ailcek kullanmaya başladık bile.





   ***Nivea ya bu güzel ürün için, bu şık cici gönderim için çokkk teşekkür ederim... 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Link Within

Related Posts with Thumbnails