6 Temmuz 2013 Cumartesi

Dove Şaç Dökülmesine Karşı Bakım Serisi

      Saçlar bir bayan için ne demek ? sanırım her şey demek,ucundan ister 1 cm kestirelim ister 10 cm ağıt yakmayan bir bayan düşünemiyorum,Şaçlarım benimde göz bebeğim eskiden belime kadar olan sağlıklı saçlarım maalesef kansızlıgım yüzünden topak topak döküldü güçsüzleşdi,onun için su anda ekstra bakım yapıyorum,işte tam bu sırada Dove dan kocaman bir paket geldi,altı çekmeceli üstü aynalı olan içinden minik bir yastıgı cıkan bir paket yastıkta 2 tel saç teli vardı ,şaç dökülmemiz 100 telden 2 tele inicek diye bir not var ,eee bunu kim istemezki demi J

****Şaç dökülmelerine karşı onarıcı bakım setinde ;

Şaç şampuanı

Şaç kremi

Onarıcı maskesi ve serumu var.




Düzenli olarak şampuan+şaç kremi+maske ve serumu hala kullanmaya devam ediyorum,ilk önce şunu belirtmeliyim DOVE un zaten yılardır klasikleşen o kokusu sizi önce fethediyor,açıkcası yıllardır dove un ürünlerini kullanmıyordum ama listeme ekleyeceğim ürünleri çoktan edindim

     Benim için ilk ölçütler şaçlarımı yumuşattımı evet,şaç dökülmem azaldımı onada evet,tabiî ki şaç dökülmem tamamen bitmedi ama an azından banyodan çıkarken yumak yumak elime gelen şaçlarda gerçekten azalma oldu.bu pakette en çok hoşuma giden ürün ise SERUM .Banyodan sonra şaçlarınızın diplerine uygulanan sıvı jel kıvamanında olan serum,şaç derinize temas ederek şaç diplerini güçlendiriyor ben sadece bu serumu bile çok sevdim ve bundan sonra kesinlikle şaç ürünlerime ekliyorum.


Özenle hazırlanmış ve ince düşünülmüş  bu güzel hediye için DOVE ‘a  çok teşekkür ederim.Ürünü hem kullanma fırsatı buldum hemde saç bakım listeme dove un ürünleriNİ ekledim,.Kutuları bile başlı başına süperdi Aynalı dove kutumu hemen takı kutusu yaptım bile J


Teşekkürler Dove…






2 yorum :

  1. Bende denemek istiyorum bu seriyi mevsimsel dökülmeler haricinde ciddi bir saç problemim yok aslında belki onu da geçirebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim uzun zamandır topak topak olan saç dökülmemi biraz kesdi tabi kesin sonuç için uzun bir süre geçmesini beklemeliyim galiba ama özellikle serumunu tavsiye ederim

      Sil

Link Within

Related Posts with Thumbnails