19 Şubat 2014 Çarşamba

KARDELEN BLOGGER BULUŞMASI

Geçen hafta Ankaralı blogger olarak sevgiliKÜBRANIN yapmış oldugu etkinlik için BOTECO BİSTRO buluştuk.Etkinlikte oldukça kalabalıktıktı tam 27 kişi... ilk önce şunu söylemeliyim yıllardır tunalının müdavimi olan ben boteco bistroyu nasıl atlamışım nasıl hiç içeri girmemişim bilmiyorum  ...Mekanı çok beğendim  Yolunuz düşerse mutlaka içeri girin derim


Etkinlik günü herkez çok samiydii ve çok eğlendik yeni tanıştıgımız arkadaşlarımızla sohbet etme imkanı bulduk,sosyal medyadan takip ettiğimiz yazıştığımız  insanları tanımak aynı samımiyetı hissetmek çok güzeldi,bu arada kübra inanılmaz bir ev sahibiydi herseyi tek tek düşünmüş her şey kusursuzdu ,inanılmaz yorulmus onu sevıyorummmm burdan tekrar söylemek istedim :))



Muhteşem süprizler arasındaVERY CUPCAKE bizler için gönderdiği müthiş cup cakeler vardııı mmmmm allahım o nasıl güzel bir lezzetdir insan yemeğe kıyamıyor,mutlaka sizde bir very cup cake uğrayın derimmm :) aynı zamanda Alpro nun muhteşem soya sütlü bisküvilerinide tattıkk ben tek kelıme ile bayıldımmm nerde satılıyor bilmiyorum ama bulup hem eve hem iş yerıme stok yapacagım kesin 


bol sohbetli eğlenceli bir gün geçirdimmm hersey için teşekkürler kübracığım... 



Etkinlikte bizleri yanlız bırakmayan firmalar 

Pastel
Dore çorap
cryene
otacı
Kozmela
Essence
Apolena
Very cupcake
Alpro

Veeeee etkinliğin bombası bize Ren set ve Tanya Burr lipglossunun hediye olarak gönderen Cloud10beauty ye de blogger dostu oldukları için teşekkürler.....












4 yorum :

  1. geldin ya canım en önemlısı buydu...herşey için ben teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. sen çağırırsında gelmem miiii fıstıkkkk, ellerine yüreğine sağlıkkkkkk

    YanıtlaSil
  3. Sizinle tanıştığıma çok sevindim
    yastıklar bi harika
    güle güle kullanın
    harika bi yazı olmuş iyi ki geldiniz iyi ki tanıştık
    tekrar görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  4. bende çok sevindimmmm çok teşekkür ederimmm umarımmm birçok etkinlikte tekrar bir araya geliriz

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails