21 Mayıs 2013 Salı

Yves Rocher Yıprammış şaçlar için onarıcı Şampuan





           Uzun zamandır içinde Paraben olmayan,doğal ve gerçekten şaçlarıma iyi gelicek, kuruluğunu giderecek bir şampuan arıyordum ki sonunda buldum, Özellikle fön maşa derken şaçlarımıza gereken özeni gösteremiyoruz sanırım çalışan bayanlar olarak en büyük sıkıntımız bu, elimize alıyoruz hop düzleştir, hop maşa yap ama şaçda kendinden geçiyor malesef. işte bende yaza doğru saçlarımda nefes alsın diye ekstra bir korumaya geçtim. Yves Rocherın hem jojoba yağlı şampuanını, hemde yulaf özlü şampuanını aldım .Yulaf özlü olanı dökülmelerede iyi geliyor diye düşünüyorum.Annem babam kardeşimde kullanıyor.onlarda sonuçtan memnun lar :)  jojoba yağlı olan diğer şampuanı ise şaça hem canlılık hemde güç katıyor.



       Diğer gördüğünüz küçük beyaz ambajlı ürün ise Kuru şaçlar için besleyici ve onarıcı durulanmayan bakım kremi,Tamamen şaç uçlarına yönelik bir ürün ,içindeki yulaf şaç uçlarınızı yapılandırarak güç veriyor ayrıca içinde badem yağıda var yani nemlendirme özelliğide var.Paraben ve Slikon içirmiyor bu gerçekten çok önemli.Ben her banyodan sonra ceviz büyüklüğünde şaç uçlarıma kullanıyorum.Etkisi oldumu evet şaç uçlarım gerçekten toplandı daha az dökülüyor.Biktisel bir şampuan kullanmak gerçekten farkını ortaya koyuyormuş.

.        Bu arada şampuanla ilgili söylemem gereken küçük bir detay var bu şampuan öyle diğer şampuanlar gibi köpürmüyor yani köpüren şampuan iyi şampuandır yanlış bir bilgi.  Doğru söylemek gerekirse ilk kullandığımda bir huylanmadım değil okadar alışmısızki haldir huldur, föşür föşür şaç
 yıkamaya niye köpürmedi bu şimdi diyor insan :)  doğal olduğu için köpürme ihtiyacı yok  efendim,2 aydır kullanıyorum daha önce kullanmadığım için kızdım kendime 1 hafta öncede indirimden yedek aldım.ayrıca internet sitesinden de online alışveriş yapma imkanınız var. 
Şampuan 13.50 tl ve durulanmayan şaç kremi 13.50 bence kalitesine göre fiyatı da  oldukça iyi... 



2 yorum :

  1. Ben de bir süredir bu şampuanlardan kullanıyorum. Tüm çeşitlerini deneyeceğim :) Yurtdışında 6 tl gibi fiyatı olduğundan burdaki fiyat biraz dokunuyor ama indirimlerde bol bol stoklayacağım kesin :)


    www.kontesce.com

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle indirimleri yakaladıgımda bende stoklucam bol bol,yurt dısından mı getirttirsek :))ben çok begendim yves rocherin şampuanlarını, teşekkürler kontes

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails