22 Mayıs 2013 Çarşamba

THE BALM BALM JOVİ PALET


         Uzun süredir kozmetik orucundaydım ama gratisin anneler günü  indirimini kaçıramam dedim ve orucumu bozdum :)) the  balmın bütün paletlerıni   çok seviyorum çok  kullanışlı buluyorum ,hemen balm  jovi paletide  denemeyelim  dedim. 8 simli 4 mat renkden  oluşuyor   allık.    1 aydınlatıcı 1 allık ve 2ruju var. Farların yapısı diğer farları gibi oldukça kalıcı ,piğmentasyonu yüksek dağılma  yok. rujlar konusunda şüphelerim vardı düşündüğümden daha kalıcı renkleri ise bırı doğal biride kırmızı .ama oldukça güzel duruşları var.


  Paletin alt kısmında renklerle ilgili kombin öneriside var bu fikride bayıldım. Bu paletleri sevmemin en önemli sebebi makyaj sırasında ihtiyaç  duyuyacagınız  bütün ürünler elinizin altında oluyor, renk şeçenekleri ,allıklar,rujlar  şeçenekleriniz  çok oldukça işinizde daha kolay oluyor.






2 yorum :

  1. Bazı renkleri çok güzel kesinlikle. Allığı çok tozutuyor yalnız rujların üzerine uçuşuyor.. Yine de güzel palet, güzel günlerde kullan..

    YanıtlaSil
  2. Evet farlarındada biraz tozutma var tek sevmediğim yönü bu oldu aslında,ama okadar kusur da olur diye bende önemsemedim,dediğin gibi herkezin elinin altında olmalı...teşekkürler kybele renkleri

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails