21 Haziran 2014 Cumartesi

NOTE COSMETİCS

Merhaba,
Biliyorsunuz Note cosmetics  Türkiye'de yeni bir marka fakat ürünleri okadar güzelki şimdiden kalıcı olacagı çok belli geçenlerde tesadüfen girdiğim parfümeride ojelerinide görünce dayanamadım hemen bi tane çok güzel bir bordo kırmızı oje edindim...Öncelikle şunu belirtmeliyim daha öncede bu ojenın çok çabuk kuruduğunu duymuş inanmamıştım ama gerçekten çok çabuk kuruyor :) özellikle sizde benim gibi oje kuruturken çıldıranlardansanız kesinlikle bir Note oje edinin derim,kalıcılığı renk vermesı çok başarılı tek sevmediğim yönü fırçasının küt oluşu çok rahat sürünmüyor....Önümüzdeki günlerdede gözüme makyaj malzemelerinden bişeyler kesdirdim bundan sonra bol bol bu markayı duyacagız....


                  


1 yorum :

  1. Merhabalar moda sitemiz sizlere daha iyi hizmetler sunmak amacıyla artık yayında kadınlar için moda artık yeni trendlerle bizde astroloji deyince ilk aklınıza gelen biz olalım 2015 yılında sizlere yepyeni bir heyecan katmaya geliyoruz.

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails