2 Aralık 2013 Pazartesi

Bebak Yüz Temizleme Jeli & Toniği

      Biliyorsunuz bazı markalar  yıllardır kalitesiyle çizgisiyle nesilden nesile  geliyorlar,işte bebak ta bu markalardan biri. Bizim Ailede bebak sevgisi annemden bana geçen bir sevgi ee eskiden bi bebak vardı der annem :)
    Bebak diyince ilk önce Acı Badem sütü akla geliyor,ama Bebak ailesi kendini yeniledi Ve cilt ürünlerine bir yeni ikili ekledi Yüz temizleme jeli & toniği ...


   Yüz Temizleme jeli E vitanimi ,Argan yagı ,papatya çiçeği,ve badem özleri içeriyor,cildinizi kurutmuyor temizledikten sonra hafif bir nem sağlıyor.


  Bebak'ı sevmemim en önemli sebebi içinde paraben bulunmaması,yaşınız ilerledikçe cildiniz bozluyor ve siz onu yenilemek için hassas davranıyorsunuz ,bir çok kozmetik içinde bir miktar paraben bulunuyor ama bebak ın bu ürünlerini sevmemim başlıca sebebi cild dostu olması,cild te hafif bir nem bırakması hoş kokusu ,ayrıca kullandıktan sonra cildinizde gerilmiyor mis gibi oluyorsunuz, Makyaj temizleme mendilleriyle aram pek iyi değil ama zorda kaldığınız zaman  pratiklik açısından çok kolaylık sağladıkları kesin, çok mu yorgunsunuz hoop silin  yada yolculuktasınız atın çantaya alın size süper bir makyaj temizleyicisi,Ama Ben illa suya sabuna dokunup  yüzümü Yıkar ve toniklerim  :) 
     Genel olarak Ben temizleme sonrası bıraktığı temizliği sevdim.,Makyajımı Acıbadem sütüyle temizledim,jel ile yıkadım tonik ilede derinlemesine temizledim...

      




       Bu ürün bitince birdaha alırmısınız derseniz evet bundan sonra Tonik ve jelini kullanmaya devam ederim,Sizde Kendinize uygun Bebak ürünü için Watsons ve Gratis'e giderek cilt tipinize uygun Bebak Ürününü bulabilirsiniz... 





                                                                                                    ***Bütün yorumlarım objektifdir...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Link Within

Related Posts with Thumbnails