12 Nisan 2013 Cuma

Bioderma sebium pore refiner



         Biodermanın bu ürünü benim favori listemde , mutlaka yedekliyorum, gözenek sorununuz varsa,t bölgenizde zaman zaman parlama oluyorsa bir deneyin derim ben..

 Bioderma Sebıum Pore Refiner almak için nedenler ;

·        Bu serum aslında karma ve yağlı ciltler için hazırlanmış bir ürün,benim cildim kuru ama zaman zaman  adet dönemlerimde hem karmaya dönük oluyor hemde ufakta olsa bir gözenek sıkıntım var.Amacı Ciltdeki gözenekleri sıkılaştırmak,daha pürüzsüz düzgün bir görünüm elde etmek ama aynı zamanda süper bir matlaştırıcı,t bölgesi özellikle de burun üstüne sürüp parlamayı kaldıryorsunuz, sürdüğünüz anda yumuşacık bir görünüm elde ediyor.

  • En süper yanı bu kremi sürüyorsunuz üzerine makyajınızı yapıyorsunuz,yani makyaj öncesi muhteşem bir makyaj bazı

  • Gözenek küçültme etkisi yüksek, tabi bu herkezin cilt yapısına göre mutlaka farklılık gösterir ama benim minik gözeneklerimi yok etmede başarılı oldu.

  • Bioderma  ürünlerini ben çok seviyorum, bu serinin temizliyicisini  ve serumunuda  kullanıyorum, Olumsuz hiçbir yorumum yok, eğer sizinde gözenek sorununuz varsa  ve yolun başındaysanız kesinlikle bir şanş verin derim …




       

         

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Link Within

Related Posts with Thumbnails