27 Şubat 2013 Çarşamba

AVON KURU SAÇ ONARICI SERUM .



     Uzun bir aradan sonra Merhabaaaa,

     Bugün size Kullandığımdan beri çok memnun  olduğum bir üründen bahsetmek istiyorum  AVON KURU SAÇ ONARICI SERUM .

     Eskiden saçlarımla ilgili hiç bir sıkıntı yaşamazken son zamanlarda kansızlık ve demir eksiliği yaşayan biri olarak sık sık saçlarıma bakım yapıyorum,birde her gün saç yapan fön çektiren biri olarak  eğer bakım yapmazsam çok kolay kırılıyor düzgün uzanıyor.Uzun zamandır beri saçlarıma  takmış olarak yaşıyorum,şampuanıma dikkat ediyorum,argan yağıyla bakım yapıyorum,gece gündüz mutlaka bişeyler sürüyorum :)

    Bir kaç damla ürünü nemli yada kuru şaçınıza uyguluyorsunuz,yapısı sıvı yağ gibi,kokusu rahatsız edici değil,tek sıkım bütün saçınıza yetiyor,bereketli bir ürün uzun zaman gidiyor,Avonun bir ürününü bu kadar beğenceğimi hiç tahmin etmezdim ama  yanılmışım :) İndirim de bulduğum zaman hemen 2 tane yedekliyorum.Ayrıca bu serum şaçlarımı yumuşacık yaptı kesinlikle tavsiye ediyorum.10 üstünden 10 veriyorum  :)

2 yorum :

  1. Ben de kullanıyorum, oldukça başarılı bir ürün, bloğunuz çok güzel, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çokkk teşekkür ederim deniz hanımmm güzel sözleriniz için çok sevindim,avonun bu serumunu ve argan yaglı olan serumunu 5er 5şer alıp stokluyorumm :)

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails