20 Aralık 2012 Perşembe

NIVEA VISAGE CANLANDIRICI MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLLERİ



                                                                                                      Bu  kadar küçük mendille ben makyajımı temizleyemem demeyin ,Ben tatile giderken pratik olsun diye almıştım  ama sonradan çok sevdim.İş yerimdeki çekmeceme de bir tane yedekledim.






                                                                  




 Bir kere çokKKK pratik, İçerisinde 25 adet mendil var,kokusu rahatsız edici değil,hafif makyajlar için hoopp hemen cildinizi temizleyebileceğiniz bir ürün,Alkol içermiyor onun için cildinizde yumuşak bir his bırakıyor.Pratik olsun ben bazen çokkk üşenirim makyaj temizlemeye diyorsanız Nıvea nın bütün ürünleri gibi Canlandırıcı Makyaj Temizleme mendillerinide  kesinlikle öneririm.

7 yorum :

  1. hiç kullanamadım canım mendilleri aslında çantada bulundurmak lazım kışın özellikle gözler akar falan silmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle doğru diyorsun,soguktan gözlerim okadar yaşarıyorki benimmm :((

      Sil
  2. Merhaba :) Kullandım ve de her çantaya bir tane lazım derim,, muhteşem diyemem belki ama lazım olduğu zamanlar oluyor :))
    Bu arada benim de bloğumda yılbaşı çekilişi var,, beklerim hepinizi:) Hediyem; M.A.C'ten gece çantası görünümlü makyaj çantası ve seti :) Arzu eden herkesi beklerim :)
    sellinismode.blogspot.com

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa kesinlikle her çantaya lazım pratik olması çok güzel,blogunuza birazdan hemen geçiyorum :))

      Sil
  3. gerçekten işe yarıyor mu makyajı çıkartyor mu?

    YanıtlaSil
  4. evet gerçekten makyajınızı güzelce temizliyor,ama göz makyajınız ve rimeliniz yoğunsa göz makyajınıza uygun daha yoğun bişey kullanabilirsiniz

    YanıtlaSil
  5. Bunu bende seviyorum.Yağlı his bırakmıyor.Kokusunuda nivea kremlere benzetiyorum.

    YanıtlaSil

Link Within

Related Posts with Thumbnails