27 Ağustos 2012 Pazartesi

LOREAL PARİS LASH ARCHITECT 4D RİMEL

           M E R H A B  A A A A  A ....

           Uzun  bir  zamandan  sonra  tekrar  yazmaya    başlıyorummm. O  kadar  uzun  zaman  oldu  ki   iş yoğunlugu ve yorgunluğu  ,eve  anca  gece  gelmeme  sebep  olan  işten  sonra  gittiğim  kurslar  malesef  beni hayattan  soğuttu.  Aktif  oldugum  tek  yer  Twitter  ki oda  benim  bir  hastalığım  mı  desem  ,özgür oldugum  biyer mi  desem  bilemiyorum :))  Neyse hadi  başlayalım  konular  birikti  artık  en azından  haftada bir  mutlaka  yazıcam ,Başlıyoruzzzzzzzz..............


                 Makyajın  ennnnn  önemli  unsuru  Maskaradır , eğer  doğru ürünü bulmazsanız  o  makyaj  makyajlıktan  çıkar ,bu  kadar senedir makyaj  yapıyorum  ,kozmetikle fazlasıyla haşır neşirim ,ama  rimellerle  olan  sıkıntım  bitmedi  bitmiyor,Kadınların  mükemmel rimel  arayışıda  hiçbir zaman  bitmicek giibi deilmi :)))Rimelleri ilk  alıdıgım   zaman    süper  evet  ama  2 ay  sonra  hepsi  kuruyor ,pütür  pütür  oluyor ,.Ne  çaylar damlattım  ne yağlar  koydum  ne  sıcak  sularda beklettım  ama  malesef  böyle ...
               Efendim  bugünkü  rimelim  LOREAL  PARİS  İ N    LASH ARCHITECT  4D  OLAN  Rimeli
Nedir bu 4d derseniz ürün tanıtımında geçen tanımı kısaca şöyle ;

1.Hacim veriyor
2.Uzatıyor
3.Kalınlaştırıyor
4.Kıvırıyor

            İlk önce şunu belirtmeliyim Loreal  ürünlerinin hepsini oldum olası sevmişimdir. Gerçekten uzatıyor mu ehhhh diyelim  ,hacim vermesi  iyi, kıvırıyorda renk verme açısından da süper ama bu rimelde diğer rimeller gibi çabuk kuruyor.Rimelin kurumasından nefret ediyorum grubu açsam yanlız kalmam galiba :)))) Fırçası  ince  uzun  ve kullanışlı    ( ben  kısa  fırçalı  rimel  kullanamıyorum  )  elinizi kavrıyor ,dolayısıyla  uygulama  yapmanız  da   kolay oluyor.Ambalajı deişik rimelin agzını kapattığınızdan emin olmak için 2 kere bakmanızı öneririm .Rimeli kullanırken benim  yaptığım  tek  hata  sabah  mahmurluğuyla  kapatıyorum  sanıp  ağzını  tam kapatmamam  oldu  ve sanırım zaten  kuru olan  rimeli  biraz daha ben  kuruttum   :((  Hoşuma giden özelliği ağırlık yapmaması ve benden size tavsiye rimeli  2 kat sürerken hızlı olmanız yani 1.katı kurutmadan sürmeniz.
  



.

4 yorum :

  1. Ellerine saglik! Cok guzel yorumlamissin! Fiyati ne kadardir bu urunun? Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkür ederim yorumunn içinnn ,ben indirimden almıştım ama fiyatı 54 ytl

      Sil
  2. MAC zoom lash ve Benefit They're real kullaniyorum ben :)) cok memnunum ikisinden de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Raykaaacımm yorumun için teşekkürler,evet bende ikisinin fanıyım desem yalan olmaz ama mac ı okadar uzun yıllar kullandım kı,tek kötü tarafı hemen kuruyor gibi geliyor,ama benefit they re real benimde favori rimelim,Blogta ta var yazısı,bua arada senin blogunuda bayıldım,hatta en son ki yazın kız kardeşimde çok duygulandım :( Herkez raykanın bloguna :))

      Sil

Link Within

Related Posts with Thumbnails