28 Şubat 2012 Salı

BABOR BODY LINE THERMAL SIKILIŞTIRICI GÖĞÜS KREMİ

Aslında bu yazıyı yazıp yazmamak konusunda çok kararsız kaldım ama madem biz bayanız madem hayatın her anını paylaşıcaz işe ciddi bir yerden başlamalıyım dedim,özellikle yeni doğum yapmış annelerın ,çok sık kilo alıp verenlerin dikkatini daha çok çekicektir yazım...
Kadın güzelliğinin simgesinden birisi de göğüsler... Ve pek çok kadın için göğüslerinin güzelliği çok ama çok önemli. Öyle ki, her yıl tüm dünyada binlerce kadın daha güzel göğüslere sahip olmak için bıçak altına yatmaktan çekinmiyor.Çünkü kabul edelim hiçbir bayan sarkan göğüsler istemiyor.  Aslında  düzenli bir şekilde , göğüslerinizi forma sokabiliriz Nasılmııı????


1. Sıcak - soğuk duşSıcak ve soğuk suyu değişimli olarak kullanmak vücudun herhangi bir bölgesine uygulamak bilinen çok eski bir yöntem. Ağrılara iyi geldiği söylenen bu yöntem tüm vücut için bağışıklık sistemini güçlendiriyor. Göğüslere nasıl uygulandığına gelince; duşun el başlığını alın ve göğüslerinizin üzerine önce dayanabildiğiniz kadar soğuk, 2 dakika ardındansa ılık su tutun. Yaklaşık 10 dakika boyunca bunu tekrarlayın ve soğuk suyla işlemi bitirin. Göğüs bölgenizdeki kan dolaşımı hızlanacak ve bu da cildinizi uyararak daha gergin hale gelmesine yardımcı olacaktır.

2.Spor.... spor.... spor yapmak aslında çok  çok az zamanınız alacak ufak hareketler var yapmaya kalksanız 10 dk nızı almaz, internetten arastırıp bakmanızda fayda var genellıkle klasık olan ve hepimizin bildiği bir egzersiz Sırt üstü yere uzanıp her iki elimize 2'şer kiloluk ağırlıklar alıyoruz. Kollarınızı yukan doğru gergin bir şekilde uzatın ve indirin. 3 set halinde 15'lik tekrarlar yapmanız, göğüs kaslarınızı güçlendirmeniz için yeterli.   işte bu kadar basit..yeterki yapın..yapalım :)

3.Doğru sutyeni bulmak, doğru sütyen kullanmak ta okadar önemliki,yanlış sutyen kullanımları göğüsleri deforme ediyor düşünsenize neredeyse her gün sutyen kullanıyoruz ve saatlerce üstümüzde bedenımızı sarıyor,ayrıca okadar şahane sutyenler var kı hem zevkınızı ,hem de göğüslerinizi koruyabılırsiniz. Ayrıca doğru sutyenle saniyeler içinde bile göğüslerinizi forma sokabılırsiniz..Teknoloji çok ilerledi benden demesi :)

4.Teknoloji demişken en sonn bahsetmek istedimmm tabikiii doğru ürün ve kremlerden destek alabılırsiniz.bende aslında bu tip kremlere yabancıydım taki babor la tanısana kadar.babor body lıne thermal hem sıkılaştırıcı hem toplayıcı hemde süper kokusuyla çok etkili bir nemlendirici sabah ve akşam sürülmesi gerekiyor,sonuç ise gerçekten güzelll..Babor güzel bir marka bence denemelisiniz ben babor la canım dostum sayesinde tanıstım.izmirde bir güzellik merkezinde oldugu için beni bu konuda yönlendirdi eee bende sizi yönlendirmeye devam edicemmm ....





2 yorum :

  1. Ben aslında bu tür yardımcı bir kreme vs. ihtiyaç hissediyorum ama çok da guvenemiyorum... Sizin bu yazınızdan sonra babor almalıyım diye düşünmedim de değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babor güzel bir marka bende ilk kez kullandım ama çok memnun kaldım,tavsiye derim..ama babor dışındada çok iyi kremler varmış bu konuda..tam adlarını öğrenip haber verebilirimm

      Sil

Link Within

Related Posts with Thumbnails