25 Ocak 2012 Çarşamba

PASTEL OJELER

      Merhabaaa bugün size son zamanlarda nerdeyse sürekli kullandıgım bir ojeyi yazıcagım...
Pastel 38 numara siyah...Bir gün bana birisi siyah ojeye bayılacağımı söylese güler geçerdim herhalde, ama bu son aylarda deli gibi sürüyorum.
PASTEL 38 NUMARA 




Ben aslında bu konuda biraz tutucu bayanlardan biriyımdir yani fazla renkli  ojeyle aram yoktu sadece french oje herzaman favorim bence hem güzel, hem asil, hemde zarif duruyor ve herkeze yakışıyor.Günlük,spor,abiye.iş yerinde , gezmede her yerde, her türlü duruma ayak uyduruyor ama galiba bu gruba artık pastel 38 numarada girdi.bence denemelisiniz ....

Ayrıca ben ojelerımde hep PASTEL i tercih ediyorum daha çabuk kuruyor.Ayrıca Avrupa standartlarıda üretile bu ojeler saglıga zararlı değil.Kozmetik ürünlerinizi seçerken lütfen sizde içeriklerine dikkat edin.

BU RESMİ PASTELİN SİTESİNDE ALDIM SİYAH OJENİN DURUŞU İÇİN  BU BAYANIN YERİNE KENDİME UYGULADIGIM RESMİ KOYMAK İSTERDİM AMA  SİYAH OJE DENEMEK İSTEYE BİR ARKADAŞIMA VERDİM.ARKADAŞLAR CANDIR :))





          Ayrıca PASTELin diğer renkleride çok güzel benim favorilerim ise şöyle :
38 numara - 40 numara -07 numara -119 numara-33 ve 61 numara 


UNUTMAYIN HER KADIN GÜZELDİR...





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Link Within

Related Posts with Thumbnails